profile entry bias creds



Hannah Anis Amirah Hidayah
Atikah Izlyn MinMin
Nadjwa Ain Fatina You?

next ► |

Holiday


Assalamualaikum ^.^
holla everyone :) Ecehh bajet artist laa pulak aku nii LOL --' terase cam lamelaa jugak tak update blog nii :) biaselah budak rajin laa katekann. Haha ! Currently tengah mengupdate sambil makan biskut sebab lapar gilaa nak mam ahh kann * hiperbola *  padahal baru breakfast :3 Okay sila abaikan .

Aaaaaa chincha aku dah rinduu sekolah :') Ohh tidaklaaah sekolah tapi kawan2 aku xD ekekekeke. Mustahil aku nak rindu sekolah --' HAHA ! Tahun nii mmg daebak ah bagi aku kat sherod uh especially bilaa dah habes PMR kaan :D Mula2 ade pertandingan yg agak boring jugak laa kann yg dah jelas2 aku tak masuk ^.^ hehehehe * memilih * lepastuu barulah aku terlibat dengan pertandingan senamrobik antare kelas yg mulanye macam hapehhh jee kann. Dengan Anis nye tak ade Dayah pon last2 minute pulak pergi ajar budak sekolah rendah pasal program katak uh # VLE # mmg pkir nak putus asa je time tuuu T_______T tapi memikirkan maruah kelas dengan misi kitorang sekali nak kalahkan kelas tuuuttt terpakselah aku, Hannah dan Tikarai bersengkang mate sampai pukul 3 pagi semata-mata nak reka segala gaya nak buat mase senamrobik tuu nanti dengan ade dance battle nyaa lagii mmg penat kott --' dengan harapan besok budak senamrobik yg lain cepat pick up dengan ape yg kitorang nak ajar. Alhamdulillah diorang dapat catch up sebab diorang pon ade semangat jugak nak menang rupenye :'D Akhirnyee kami berjaya dapat no3. Sumpah terperanjat sbb buat stage tuu mcm stage sendiri bila time dance battle xD kelakar punn ade jugak . Muka cikgu time tuu mcm dah nak makan kitorang --' maybe sbb mengarut2 kat atas stage uh. Haha ! lantaklah janji skang misi kami berjaya :D

Actually update blog nii sbb nak cerita pasal pergi Legoland harituuu :3  Tapi dah terpesong ke tempat lain ^^ takpelah ek ?? Oh mmg ohsemmm  ahh kat sane unn xD tak rase rugi punn sbb game die mmg best2 ! Dan akhirnyaaa Hannah Izzureen berjaya menarik a.k.a memakse aku naik bende alah roller coaster tuu T______T tapi aku baru sedar naik bende memang ohsemmm even seraaam punn. Tapi paling kesian si Tikarai kene naik sorang2 ahh. Takpe aku tabik puyaa sprrrringgg laaa kat kau kannn sebab kau kan berani tapi nak jugak naik sorang2 xD hehehehehe * dayah mian gambar tuu aku curik dr kau :) *

Aku rase dah banyak sangat membebel kat sini ek ?? Haha nak chow dulu ahh ;) Hmm bende terakhir nak cakap aku nak mintak maaf kat sesape jelaaa if aku ade buat salah sebab mase last sekolah semalam aku tak sempat nak salam sesape and mintak maaf. So maafkanlah saye yeee ;) Okay bye yeom <3
Assalamualaikum ~