profile entry bias creds



Hannah Anis Amirah Hidayah
Atikah Izlyn MinMin
Nadjwa Ain Fatina You?

next ►

New Yearr ^^
Monday 31 December 2012 (10:28) | 0 plopping


Assalamualaikum, heyy hoyy huyy --' lol. Emmm sumpah dah lame tak update blog weyyy :] Siaaann nokkss aku ni haaa lame menunggu. Kan Izlyn ?? Miaaaaaan ;~; hewhew aku nii memangg pemalas lahhh weyy :3 Lame dahh janji ngn kauu nak update blog nii tapi tak update2 lagi. Hehehehe chinchaa miaan.

Happy New Year ! Aaaaa aku dah 16 dahhhh ^^

Ehemmm2, hehehe proud to be sixteenagers. Lol terase matured xD hewhew azam baru 2013 nak jadik lebih matured dari 2012. Hahaha aku tauu tuu takkan terjadi. Bilaaa lahh aku nak jadik matured cam sapee eak ?? Anis boleh jadik contoh ahh. *anis jgn bangga* hohoho. Emm foreverr 2012 nii tahun yg paling best lahh. Kenangan 2012 sumpahh takkan dilupakan :') tsk tsk sedih actually nyee nak tinggalkan 2012. Hannah, Anis, Dayah, Tikarai, Lyasyaz si kuat tidur, hahah hope same kelas tahun nii. Awww kelas idamanku Ibnu Khaldun (IK). Emm papepunn best gilaaa ngn VL even ade goyangg sedikit, tapi kite tetap bersame jua akhirnyaa, Ohhmaii ayat aku -..- hahaha abaikannn. Izlynnnn, tadi kite baru cakap pasal pindah2 sekolahh kann ? Emm kalaulah kau stay sherodz kann bagus ;~; tsk tsk runtuh sekolah ngn kite. Hahahaha.  Hannah boleh jadik saksi. lol kahkah xD Aku tak boleh pindah mrsm sane lahh, mmg takkan dapat nyewww T.T sbb aku tak mohon. Hahaha tak sempatt okayyy bukan taknak mohon.

Aku excited nak sekolah sangat2. lol ;~;

Hahahaha tak readyy nak sekolahhh, tapi dah ready gilaa2 nak jumpe member :3 Lewwlss banyak ceritaa nak cite dengan koranggg xD wkwkwk. Nak fangirlingg ngn hannah palingg pentingg pasal Jongsuk. Awww :* tengok gambar di atas, hannah bg link tuu kat aku. bukak je gambar jongsuk weyyyyy. Stret meltingggg *pengsan*. Hohoho jadik orangg gila ngn hannah semalam. Takpee mak borek anak rintik. Ehh ?? hahaha hannah omma fake aku ^^ *bangga* hewhew.

Emm dah lahh taktauu nak tulis ape, lol ayat aku sume berterabur jee dalam post nihh --' takpelahh janji aku dah post somethingg. Takdelah bersawangg nau kann. Hehehe k byee yeom :D
Assalamualaikum.